back into the future

I still love you.

I still need you.

I still want you.

but?

 

3 Responses to “back into the future”

  1. Who are you? Please contact me: pieter.j.van.schalkwyk@gmail.com.

    Looking to get a few poets and create a symphony of poems.

  2. godofpretoria Says:

    Maar wat? Maar dan hol jy weg tot diep in die vergete Vrystaat? Dan los jy my stukkend? Dan los jy alles. Maar dis seker okay. Ek wonder al hoe meer wie was eintlik wie se sextoy. Nice one pop.

  3. Vandag sit ek hier met die grootste berou…

    Elke klein bieki pyn wat vanoggend ervaar is my eie skuld…
    Dom keuses wat ek gemaak het ..het my liefde gekos…n beste vriend gekos…
    Die dag toe ek haar veloor het ek die beste van my verloor…ekt actually alles van my veloor… Dit was soos selfmoord om te eventually te besef dis nu rrg kla en verby… Want net daar het ek besef ekt my lewe veloor…toe ek haar veloor het ek alles binne in my veloor… Nou is ek n n houer wat rond dwaal vol pyn… Net pyn binne in…
    Eks alleen eks eensaam en eks bang
    Eks aleen want eki meer die persoon by my wat elke dag daar was nie
    Eks eensaam want ekt my meisie my vriendin my lewe en my liefde veloor ekt ales veloor want toe ek haar onmoet het …het ek haar my alles gemaak…en nu is alles weg
    Eks bang want ek kani voorentoe gan sonder haar nie …ek kani die lewe se struikelblokke aanvat sondr haar nie
    Eks gbreek maar dis my eie skuld ekt myself gebreek en in plaas van die stukke bymekaar probeer sit het ek dit gevat en weg gegooi wat ales geeindg het
    Ek sit hierso met een wens een wens en ds om ng een kans op n tweedekans te kan kry…een kans om te kan bewys wie ek waarlik is
    Maar ds verby
    Elke dag miss ek haar …elke dag ryk ek haar …in my slaap voel ek haar
    Elke program op tv laat my dink an haar
    Elke post op facebook maak my haar miss
    Mense verstani hoekom ek dit so erg vati.. Ek weet myself nie ?? Dalk omdat sy my lewensdraatjie was dalk isit omdat ek haar so baie lief het ?
    Ek weet nie
    Mense se vmy jys twee en twintig j gan ng baie pyn beleef…yess ek weet eks jonk..maar ek wil oud word saam met haar en niemand anders nie
    Hoe beweeg ek an? …nee ek weier om aan te beweeg sonder ju dis met jou en nimand anders ni …dis dit of ek wili meer hier wees nie … En ek het ju veloor soo ekt besluit om edr die aarde te verlaat want ek gani sonder jo leef nie my skat
    Ek tik die boodskap nie om iemand te wysi maar ek tik dit want ek moet dit ytkry en j was die een wat ek met al my probleme gedeel het …. En nu j nie da ni
    Ek vra ..asb enige een wat die boodskap kry
    Dat julle dit sal lees op my begrafnis vir haar
    Emile Pienaar

Lewer kommentaar

