kak praat op jou kampstoel

Ja ek sit hier op jou skoot

en wonder oor die dood

Dit is stil en dit is klein

en die mense se dit proe soos wyn.

Rose

Soet en salig

tog eienaardig om te dink

Ek het jou lief gehad

op ‘n keer

toe ontdek ek jou geweer

en ek wonder oor die meganisme

van ‘n lewe vol ontoepaslike wense.

Drome

van genoeg wees

en drome van jou lyf

en mense wat wyn drink sonder om te snuif.

Jou kampstoel sit nie

en jou woorde praat nie

en ek is moeg

so ek kry vir jou later- by die kroeg.

One Response to “kak praat op jou kampstoel”

Lewer kommentaar

