ek sien ek sien

ek weet nou hoekom teelepels wegloop

hulle is ‘n ander ras en jare lank word hul al onderdruk.

ek weet nou hoekom blaarslaai jou vol maak

en hoekom ‘n appel my honger maak.

ek weet watter kleur handeseep was die skoonste

watse waspoeier wit kolle los.

ek weet van huil sonder om rooi oe te he

ek weet van lag sonder om te stop.

ek weet nou wat om by ‘n verkeerssirkel te doen en wanneer ek mag ry.

ek weet hoe om my eie voete te versorg

ek weet watter blond pas my die beste

en ek weet dat die eertse keuse altyd die beste is of andersins die eenmet die minste nagevolge.

ek weet dat mense niks verdien nie

en niks verniet weggee nie.

ek ken die proses van 2010 sokkerkaartjies koop

en weet dat huisgenootskouspel weereens uitverkoop is.

ek ken pta.

ek ken myself amper goedgenoeg om te weet wat om nog uitevind.

ek weet daar is geen ander wil as God se wil nie

al weet jy nog nie wat dit is nie.

ek weet nou hoe om skuinskoek te maak

ek weet hoe om ‘n knoop te werk

ek weet hoe lyk ‘n rekenaar binne

ek weet om te luister en te leer

ek weet dit kannie seermaak om te vra nie

en dat nee nie sooo erg is om te se nie. (ook nie te hoor nie)

ek weet dat engelse mense nie langarm nie

en dat rum se reuk my naar maak.

ek weet dat rugby ouens buffels is

en dat 5-dag krieket moer exciting kan wees.

ek weet nou dat toustaan in Suid-Afrika ‘n given is

en dat dit vinniger gaan as jy daai feit aanvaar.

ek weet nou hoekom die staat die buitelandse sake

regs langs die taxi rank sit!

ek weet hoeveel kos ‘n paspoort

en die prys van vryheid is R190

(vir teelepels net R20)

ek weet genoeg om my gerus te stel dat ek nog soveel het om te sien

en dan kan ek weer lag en se, O…..EK SIEN!

3 Responses to “ek sien ek sien”

  1. ek het geleer hoe meer jy dink jy weet, hoe meer kom jy agter hoe min jy eintlik weet😉

  2. Geniet jou ontdekkingstog!

  3. Jy moet skryf Harkie!

Lewer kommentaar

