My iemand mens

Jy is my iemand mens

die een wat ek hou in my lewe se spens

‘n nimmer einde glimlagte

‘n botteljie of twee geluk

en ‘n sak vol liefde wat ek stuk stuk opgebruik.

 

Jy is my iemand mens

die pit in my perske bloos verliefdheid

mt iemand

die ene wat ek nooit wil verloor nie.

 

Ten duurste het ek jou aangekoop

vandag is jy nog meer werd

my iemand

my liefie

ek het jou lief.

2 Responses to “My iemand mens”

  1. Hier is ons nuutste Endtime Warning aangaande die begin van Judgment Day op 21 Mei 2011

    http://www.familyradio.com/graphical/literature/judgment/judgment.html

    (2Kor 2:15-16) Want ons is ‘n aangename geur van Christus tot eer van God onder die wat gered word en onder die wat verlore gaan; vir die laaste ‘n reuk van die dood tot die dood, maar vir die eerste ‘n reuk van die lewe tot die lewe. En wie is tot hierdie dinge bekwaam?

    Mag God elkeen van ons genadig wees.

    johannes

Lewer kommentaar

