my klou vas engel

As jy geweet het engel

sou jy my gese het?

of sal jy stilbly en kyk, stil, aanhou kyk

vir my met al my foute

die ou gewone seer en die nuwes

wat laag op laag

pak op my?

sou jy kon raai?

As ek wegraak sal jy kon

weet waar ek is

waar ek verdwaal en hoe

om my terug te lok na jou

en die ewige woorde

sou ek kon vashou, vasklou

of sal jou arms my laat glip

moed opgee en los?

 

Sal jy kan weet ek het jou lief

al is my hart op ‘n ander plek.

One Response to “my klou vas engel”

  1. ‘… om my terug te lok en die ewige woorde…” – kry Ding sommer klaar kraplappie in sy nek … en daar is nog ‘n hemp in sy moer in. Dankie. Nou voel Ding amper beter. Maar ja, solank manman onthou om dan ook net in woorde lief te hê, sien jy.

Lewer kommentaar

