weet jy dit?

Braai ons in die reen

en slaap ons in die dag

le en vrot op die lieflike dag

le en dink, wat moet ons volgende verwag?

 

Eet ons 3uur elke oggend

en drink ons heelpad saam

dans ons amper nooit nie

en kort die foto nog ‘n raam?

 

Soen ons kort kort lekker

en slaan jy my alweer

speel-speel op my arm

maak my effens seer.

 

Smile ek nou vir jou

en mis ek jou so bietjie

maar ek swot en jy moet ook

en sien ek jou vanaand?

 

Weet jy wat ek weet

of het jy dan vergeet…?

 

Dota jy heeldag

en ek spring clean

en al die ander dinge terwyl ek rustig wag.

 

Want ons ry tot ons verdwaal

tot die tyd ons weer kom haal

en ons sing saam

en ons lag

en jy fluister ietsie in my oor

jy se dit wat ek nou wil hoor

 

weet jy wat ek weet?

of het jy dan vergeet…?

 

Ek draf na jou toe engel

en ek draf weer trug

en dan is nog ‘n super  lekker daggie

agter die rug.

 

ons twee is saam, saam

die vyfde volla al verby

en ek moet jou nog vir twee van hulle trug kry!

 

Brood-blik -karre tel ook en

10 uno’s

en ek dink ons trek by 4

 

weet jy wat ek weet?

of het jy dan vergeet…?

 

…vandag is sondag

en ek wag.

One Response to “weet jy dit?”

  1. annderster Says:

    as dit nie ‘n liedjie is nie, behoort dit een te wees.

Lewer kommentaar

