op ‘n wolk

Ek het nie geweet die winter blare versier die aarde nie ek het nie die kombers oranje laat kraak onder my voete nie nie die keer nie.

Die koel koue lug, vars en diep in die neus, het ek mis geruik

ekt vergeet om die skoon koue winter te ruik.

en nou? as ek af moet kyk.

Waar is die lewe dan

wat het van al die winter drome geword?

ek weet nie ek was nie daar nie

want ek neuk rond

ver bo op my donnerse wolk.

2 Responses to “op ‘n wolk”

  1. Goeie werk. Ek hou daarvan. Goed gaan.

Lewer kommentaar

