net as dit reen

want soos die klopjag song

mis ek jou.

As dit reen en ek sit hier aleen.

 

ns: Sien jou more liefie! Jy is my smile, die mooi ene, jy beter hom saam bring.

lief vir jou!

3 Responses to “net as dit reen”

  1. Ek hoop jy was bederf met ‘n breë smile!

    ‘n Geseënde feestyd en voorspoed vir die nuwe jaar vir jou en jou geliefdes, soetste suiker sweety!!!

    Ek het heerlik op jou blog gekuier en sien uit na al jou mooi skrywes in 2009!!!

    Lekker rus!

  2. dankie wipneus!
    Hoop jy wip vrolik en vol liefde in die nuwe jaar in!

  3. Semisoet hou aan skryf 🙂 Groete en mooi wense…..

Lewer kommentaar

