cry

I cry at night when i am sad

when He is not around

I cry because I am so lost

not wanting to be found?

I reach out but not far enough

6825sarah-in-her-dad-s-hand-postersto break free from the world

the chains that hold me back are strong

the list of crimes too long.

I cry when I think back to when

I felt Him all around

when flowers was Him saying hi

and trees and rain and wind

I wonder how He has been

if maybe He thinks of me?

Maybe I should start to look,

open up the Holy Book.

I long for Him

the peace white dove

my Father whom I love.

6 Responses to “cry”

  1. My eerste gedagte; dit voel so reg.

  2. Wees stil en weet Ek is die Heer

  3. wat voel reg Mefri?
    ..Ek praat en wind en golwe bedaar ek sal ook jou getrou bewaar…
    thanx

  4. Jy praat van jou soeke na God, nie waar nie? Jy is besig om op Sy klop op jou hart se deur te reageer. Dit voel of jy die een is wat klop, maar intussen is dit Hy wat dit doen. Dit werk nogal so bietjie agterstevoor, dit is hoekom dit reg voel; want jy hoor.

    Kyk Ek staan by die deur en ek klop…..

  5. dankie mefri ek het nooit so daaran gedink nie, dit voel of ek heeltyd klop maar niemand maak oop nie, intussen is dit God wat klop en ek wat nie oopmaak nie.

  6. Ek is mal oor jou skryfwerk! Dit praat met my hart!

Lewer kommentaar

