verlief?ek?wat?

Ja ek is malcrazyverlief.

Dit het sommer so gekom so sonder dat ek daarvoor gesoek het.:)

Ek het nie veel om te se nie net dat ek ongelooflik happy is op die oomblik!!!!!!!!!

Dit is somer, dit is (amper) vakansie en ek gaan aardklop toe!!

o en het ek al genoem dat ek soooo verlief is.

Hoop almal het ‘n heerlike dag saam vriende en gooi nou ‘n lekker vleisie op die vuur!

cheers!

4 Responses to “verlief?ek?wat?”

  1. Tog snaaks hoe verliefwees ‘n mens se sintuie kan verskerp, die wêreld lyk sommer anderster.

  2. Well what can I say: “I told you so!”🙂

  3. Liefde is baie mooi.

  4. harryLouw ek is so jammer dinge het nie gewerk nie. Vandag is dit ‘n week!”)

Lewer kommentaar

