of is dit nou net ek?

ek is nietig klein en

niks anders as ‘n skewe beeld

van ‘n eens volmaakte droom.

Die droom van ons kleintyd

wat ek stap-vir-stap in die wolke bereik.

Die droom van ons geluk

en alles wat my gelukkig maak

kon ek op pak en in my skooltas druk.

‘n bracelet, ‘n blom, my pop en haar pram

Haar naam was Lisa

en SY het verstaan

maar nou is als verlore

die pram le stukkend

soos my hart se stukke krummels seerkry

deur die trane weggespoel.

Nietig staan ek daar

en almal is tog so kwaad vir mekaar

en die nou se skewe beeld

is donker en verspoel

en hier staan ek in die reen

tog so doelloos sonder Lisa

so doelloos in die reen, alleen.

Lewer kommentaar

