Ek vra net 2 goed; ‘n brood en ‘n melk

Ek vra nie veel nie

ek vra eintlik min

maar sien ek is honger

en my kinders is dors

en ons is tevrede met jou bruinbrood se kors.

ek vra nie veel nie

ek vra eintlik min

ek vra net ‘n klein bietjie

en ek weet jy kan sien

dat almal van ons tog so

klein bietjie liefde verdien.

ek vra nie veel nie

ek vra tog net dit..

net twee goed meneer

‘n melk en ‘n brood.

One Response to “Ek vra net 2 goed; ‘n brood en ‘n melk”

  1. Mag hy more beter vaar.

Lewer kommentaar

