kom ons hou die leuen..

..want waarheid woorde

is  beloftes van seer

en as jy na my staar

le net die valse hoop en goeie tye daar

vergeet om te onthou om my te se

wat dit is wat jy eintlik van my wou he

die vrees van daardie woorde

hou my vas hier op een plek

ver genoeg van jou

te ver om daardie aande te onthou..

jou oe te sien kyk

en jou lippe se vat te voel

ek klou vas aan die leuen

ek hou vas aan die reen

en ek vrees die dag dat jy die waarheid van my liefde

vir jou onthou.

Lewer kommentaar

